luni, 16 ianuarie 2012

Din jurnalul unei mame
Ziua 12 - Cum arata o zi in care copilul plange
Ora 12.05. Ma trezesc in camera Elsei, pe scaun cu ea in brate. Incerc sa-mi amintesc cum am ajuns acolo, dar firul evenimentelor se opreste la ora 11.00 cand m-am dus la culcare. Inseamna ca nu sunt demult aici, probabil am venit de 5 minute. Copila mananca fericita. Eu imi propun sa nu ma trezezsc de tot, ca sa pot sa adorm repede dupa ce terminam.
Ora 02.00. Elsa are alte planuri pentru noaptea asta. Planurile ei nu includ somn nici pentru mine nici pentru ea. Numar inca o data orele si ma imbarbatez, sigur nu mai rezista mult, in maxim 30 de minute vom dormi cu totii.
Ora 3.30. Inca n-am adormit, dar semnele sunt bune. In 15 minute e in patut cu ochii inchisi si eu fug catre dormitor sa nu risipesc nici o secunda de somn
Ora 04.30. Da, s-a trezit. Ma tarasc catre camera ei. E ora de masa. Imi zic, hai ca acum chiar e obosita, mananca si o sa adoarma imediat.
Ora 06.00. Nu, inca n-a adormit. Eu fac ture prin camera, incerc pozitii extreme de adormit copiii. Nimic nu functioneaza.
Ora 07.00. Nu, tot nu doarme, dar se trezeste si Mihai. Ii predau stafeta si merg sa dorm. Nu pot sa dorm ca o aud cum plange si hormonii mei o iau razna. In fine, cel putin stau in pat cu ochii inchisi. Sunt destul de multumita.
Ora 10.00. Ma ridic din pat si mananc la repezeala un mic dejun. E iar ora de masa. Elsa a dormit maxim 30 minute in tot acest timp. Eu am stat in dormitor si i-am lasat pe ceilalti (mama si Mihai) sa se distreze. II dau sa manance si imi zic, acum chiar va adormi. Este imposibil sa reziste atat.
Ora 12.00. Dap, inca rezista. nu-mi mai fac niciun plan, oricum nu cred ca mai pot. Deznadejdea imi este rasplatita si in 30 de minute adoarme. Nu stau prea mult pe ganduri si ma culc si eu.
Ora 15.00. Ne trezim amandoua, 3 ore de somn si-au spus cuvantul, ne simtim mult mai bine
Ziua 13 - Cum arata o zi in care copilul doarme
Ora 07.00 Ma trezesc, foarte odihnita. Nu stiu cat este ceasul, dar ma simt foarte bine si ma gandesc: probabil ca am dormit mult. Ma interesez de ora si-mi fac calculele: 5h, am dormit 5h!!! Ma trezesc plina de voiosie. Hranesc copilul si sunt pregatita pentru cateva ore de petrecut cu ea. Surprizele placute nu contenesc. Elsa adoarme dupa masa. Iau micul dejun in liniste.
Ora 8.00 Imi fac ordine in dulap. Aranjez hainele pe categorii, tricourile la tricouri, pantalonii la pantaloni... Termin, imi dau seama ca era mai bine sa le aranjez pe culori, asa ca le rearanjez. Acum duplapul e impartit in zone: negru, albastru, verde... pana la alb.
Ora 10.00 Am terminat curatenia, merg la dus si realizez ca imi sta parul aiurea. Ma coafez cu placa, acum sunt multumita, e timpul pentru unghii.
Ora 11.00 Elsa inca doarme.

Un comentariu:

Dane spunea...

F tare postarea!:)
Cu ocazia asta, mi-am amintit si eu cum era :)).

Odihna placuta!