miercuri, 5 martie 2008

Butonand prin viata :)

Nu stiu cat este de popular filmul Click , pentru cei ce l-au vazut va fi mult mai usor sa inteleaga povestea de astazi.
Ideea originala era mai veche, dar ieri am gasit o metoda simpla de a o explica: "creirul este o unealta pe care daca ajungi sa o scapi de sub control incepe sa lucreaze impotriva ta". Si-asa am facut legatura cu telecomanda din Click, care memora obiceiurile stapanului pentru ca apoi sa le urmeze fara a-i mai cere permisiunea.
Un exemplu foarte clar este: "obisnuinta".
De ce faci un lucru? "Din obisnuinta". Ce este aceasta? Un proces prin care creierul tau incepe sa-ti preia functiile.
Si te trezesti plecand spre casa, cand tu trebuia sa fii la o cina cu prietenele sau luand autobuzul, in ziua in care ai venit cu masina. Iar acestea sunt doar intamplari inofensive. Mai grav este cand dormi foarte mult, dar esti tot timpul obosit, pentru ca ai invatat Oboseala si cand consideri ca nu poti face nimic pentru ca o lunga perioada chiar nu ai facut.
Mi-am amintit de Veronica, cartea lui Coelho, unul dintre doctori ii studia pe acei pacienti, care la un moment dat "se hotarasc sa traiasca". In ciuda bolii, a previziunilor pesimiste si a oricarui alt obstacol, ei se hotarasc sa traiasca si in final chiar reusesc.
Si asta va doresc si voua, o viata plina de viata!

2 comentarii:

IIngrid spunea...

ok, dar comentariile scrise dea lungul timpului unde sunt...??? (si sa nu imi spui ca au ramas pe vechiul blog ca asta am vazut)
speram sa gasesti o modalitatea sa le aduci si pe ele in blogul tau fara reclame
ma "obisnuisem" acolo...:))

Flor spunea...

Sa stii ca nici mie nu mi-a fost usor... dar cum zicea K... cand vantul schimbarii bate... :) restul in w-t :)