luni, 3 martie 2008

Dimineata devreme

Am iesit pe usa, destul de grabita si astazi, ceasul meu biologic a ramas usor in urma si in ultimele doua zile mi-a dat trezirea la ore aproape indecente. Cum timpul trecut, inapoi nu se intoarce, am incercat sa recuperez la celelalte capitole: dus, mic dejun, fataiala in fata oglinzii. M-am descurcat destul de bine si in 30 de minute am reusit sa ies pe usa.
Cursa nu se incheiase asa ca am inceput sa cobor scarile in viteza. Si-aici ajungem la partea amuzanta. Purtam tocuri de 12 cm si asta face din "coboratul scarilor in viteza" un exercitiu hilar. M-am surprins pe la etajul 1 intr-o pozitie extrem de nefireasca, mainile aproape la orizontala, pentru mentinerea echilibrului, genunchii indoiti, bazinul in fata. Astfel contorsionata, aproape am reusit s-o depasesc pe vecina de 80 ani care ma concura.
Desi e foarte posibil sa fi fost non-combat.

Niciun comentariu: