luni, 3 martie 2008

Inapoi, la realitate

Sunt sigura ca ai avut de multe ori ocazia sa povestesti, sau sa ti se povesteasca, intamplari, concedii, evenimente etc. Aceste povestiri presupun, in general, o insiruire a principalelor evenimente. De exemplu, atunci cand iti descrii ultimul concediu, spui: "am fost la ski in Austria, a fost superb, am avut zapada si vremea a fost foarte buna, am facut si ceva cumparaturi si-am incercat bucataria traditionala, grozava de altfel". Cam asa ceva.
In realitate, iata cum ar arata concediul daca am povesti totul:
In prima zi, m-am trezit, am facut dus, m-am spalat pe dinti, m-am imbracat, intai bluza, apoi pantalonii si in final si geaca, am coborat trepte, pentru ca mai apoi sa le urc, m-am asezat pe scaun de mai multe ori, pentru ca mai apoi sa ma ridic, am mancat... de trei ori, am urcat cu cabina de 10 ori si-am coborat pe skiuri, m-am urcat in masina, m-am dat jos din ea, am deschis cateva usi, pe care apoi le-am inchis, mi-am scos manusile de tot atatea ori de cate mi le-am pus la loc si-am facut acelasi lucru cu ochelarii....
Si as putea continua asa pana la detalii de secunda.
Si asta-i realitatea: ceea ce faci pe langa ceea ce povestesti.

Niciun comentariu: